Wave Perm Hair or Straight Hair?



~perm hair~
Rambut asli aku adalah lurus tapi dikerintingkan sejak bulan May yang lepas.. Ini adalah kali kedua aku mengubah ke"originaliti" rambut aku.. Waktu pertama pada umur aku 19tahun,maksudnya setelah 3 tahun baru aku mem'perm'kan semula rambut lurus ku itu.. dan setelah itu, aku rasa menyesal sebab mengubah keaslian rambutku itu.. 


Dan sekarang aku terfikir untuk meluruskan semula rambutku ini.. Namun, mahal sangatlah "rebonding" di kedai. Paling murah pun atas RM150, so fikir punya fikir lebih baik buat dekat rumah jak..(my sisters service.. hehe). Lebih jimat dan tidak membazir masa duduk berjam-jam di salun. Kalau di rumah dapat tengok tv,online dan macam-macam lagi. Pastu, tidak boring.. 


Sekarang aku dalam usaha untuk memanjangkan lagi rambutku yang sedia panjang ni.. Baru cantik kalau rebonding nanti.. hee.. nda sabarlah pulak.. 

0 comments:

Post a Comment