Menghitung Hari

Hye.... niari 12hb November 2014..hari biasa, hari bekerja.. Tajuk post ni kali adalah "MENGHITUNG HARI" .. Ada 23 hari lagi pigi itu tarikh... Tarikh yang sangat sangat mendebarkan jiwa raga ku... huhu..
dimana pada hari tersebut saya bakal diikat separuh... I means 'Engaged".. Yes, an ENGAGEMENT will be held on 6th December 2014. Pertunangan di antara saya dan dia.. Jejaka pilihan saya sendiri.. Iaitu jejaka berkaca mata dari Negeri jiran, Negeri Kenyalang ------>>> Sarawak. Syukur juga lah selepas 4tahun 3 bulan kami bakal diikat separuh.... which means relationship status at Facebook will change to Engaged with...... hahaha....  Persiapan maybe 70% done... cincin pun belum beli sebab mau beli sama2 dengan bakal tunang.. sebab mau sama corak dengan saiz jari si dia saya tidak tau.. thats why la kena tunggu dia nanti awal bulan 12... Nasib ada siblings yang sanggup tolong saya..kalo tiada nda tau la pa jadi... Harap2 nanti emua berjalan lancar..Amenn....






0 comments:

Post a Comment