yeah..finally!

today is 8thOctober2011..will going back to Cheras this evening.. can't wait.. Sampai tidur pun tidak lena, asyik2 terbangun.. Akhirnya pergi jua meninggalkan 'rumah' macam hell ni.. Bising jak.. Saya nda suka situasi macam tu.. Walaupun kadang2 saya suka buat 'unwanted sound'..hahaha.. Actually, saya asyik terbangun pasal budak junior tu dah buat noise seawal jam 4.. Bayangkan? huh..  Mau tidur balik tapi nda dapat. Dapat pun setengah jam lepas tu, terbangun lagi.. huhu.. dah la badan macam mau sakit.. Nda mau sakit, sebab mau siapkan RESEARCH.. huhu.. Hari ini saya rasa macam lambat sangat masa berlalu owh.. 1 minit macam 10 minit, so kalau 1 jam  bersamaan dengan 600 minit.. hoho... cepatlah masa berlalu.. Nda sabar mau meninggalkan tempat ni.. Memang tempat ni banyak kenangan.. Pahit,manis,duka semuanya bercampur menjadi satu.. hmm... Tapi, apapun tempat ini juga banyak mengajar diri ini menjadi lebih tabah dan banyak bersabar.. Mengajar saya menjadi lebih matang dari sebelumnya.. Eh matang sudahkah saya? hehehe.. Maybe ada juga la matang tu but not fully matured.. hihi.. biasalah masih muda lah katakan... huahua.. I need to pack my stuff again, semalam tidak habis lagi packing.. huhu.. bye..

0 comments:

Post a Comment