TERIMA KASIH


TERIMA KASIH atas setiap gelak tawa yang kau beri selama ini
TERIMA KASIH atas setiap kenangan dan memori yang dicipta bersama
TERIMA KASIH untuk setiap nyanyian yang membuat hari saya indah
TERIMA KASIH atas setiap pujian dan kata-kata semangat buat saya
TERIMA KASIH untuk kasih sayang yang diberi selama ini
TERIMA KASIH kerana ada di saat saya perlukan kau
TERIMA KASIH buat saya rasa bangga kerana kau 
TERIMA KASIH kerana terima saya apa adanya :)

TAPI 

MAAF jika saya bukan yang terbaik
MAAF sekiranya wajah ini pernah menyakiti kau
MAAF kalau kata-kata yang pernah dilemparkan buat hati kau sakit
MAAF andai saya tak pernah buat kau rasa bahagia
MAAF kalau saya tak dapat berada di sisi kau bila kau memerlukan
MAAF atas setiap kesalahan yang dilakukan
MAAF untuk segalanya :(



0 comments:

Post a Comment