~sedikit kisahku~



S

Saya rasa diri saya sangat tidak sempurna.. hidup saya sejak dari kecil tidaklah sempurna dan bahagia seperti 0rang lain.. tidak mendapat kasih sayang yang sepenuhnya dari se0rang insan yang bernama 'BAPA'.. tapi,saya masih bersyukur dengan apa yang saya ada..sebab ada lagi yang tidak bernasib baik lebih teruk dari kehidupan yang saya telah lalui.. saya sebenarnya sempat lagi merasai kasih sayang yang dia sempat curahkan dengan saya, tidak seperti adik saya yang tidak pernah rasa disayangi,dibelai mahupun dimanja 0leh lelaki itu.. adik saya pernah mengatakan bahawa saya lebih beruntung sebab saya pernah merasai detik-detik dimanja 0leh lelaki itu.. memang saya akui bahawa saya sememangnya manja dengan lelaki itu suatu ketika dulu.. mak saya pernah cakap walau jahat manapun dia,dia tetap bapa kandung saya.. 

~c0nfessi0n 0f the br0ken Heart (Daugther t0 Father)~




************************************************************

0 comments:

Post a Comment